Europska komisija poziva zrakoplovne kompanije da poštuju europske propise u prodaji karata

Civilno društvo i EU 17. prosinca 2008
Europska komisija pojačala je početkom prosinca pritisak na zrakoplovne kompanije koje prodaju karte putem interneta da poštuju europske propise o zaštiti prava potrošača.

U zajedničkom pismu predstavnicima zrakoplovnih kompanija, europski povjerenik za promet Antonio Tajani i povjerenica za zaštitu potrošača Meglena Kuneva uputili su popis prava potrošača u 30 točaka koje sve internetske stranice za prodaju karata moraju poštivati.

U EU se svake godine proda više od 700 milijuna zrakoplovnih karata, a prodaja je u velikoj mjeri digitalizirana.

Zbog istrage EU-a koja se provodi od rujna prošle godine, 60 posto internetskih stranica za prodaju zrakoplovnih karata na kojima su utvrđene nepravilnosti poboljšalo je svoj rad, ističe Komisija.

Komisija i dalje dobiva veliki broj pritužbi potrošača zbog prikrivenih troškova i pristojbi te je i dalje previše slučajeva u kojima cijena nije jasna, upozorila je Komisija.

Potpredsjednik Europske komisije Tajani istaknuo je da svi putnici u EU moraju imati pristup stvarnoj cijeni zrakoplovne karte na potpuno transparentan način kako bi se osigurala zaštita potrošača u Europskoj uniji.

Više o tome:
Europska komisija: Consumers: European Commission steps up pressure on airlines to ensure websites selling tickets fully comply with EU law
Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva
Nacionalna zaklada je vodeća javna institucija za suradnju, povezivanje i financiranje organizacija civilnoga društva u Republici Hrvatskoj