Europski potrošači ne vjeruju "zelenom" marketingu

Civilno društvo i EU 17. prosinca 2008


Europski potrošači, za razliku od potrošača u Južnoj Americi i Aziji, skeptični su prema "zelenom" marketingu, pokazalo je novo istraživanje. Pod utjecajem zelenog marketinga najviše su građani Brazila, Meksika i Tajlanda, koji su najspremniji kupovati usluge i robu proizvedenu u skladu s ekološkim standardima, dok su brojke u Europi mnogo niže. Istraživanje agencije TNS Global provedeno u 17 država, pokazalo je da 24 posto ispitanika u svijetu smatra da zeleni marketing ima "značajan ili velik utjecaj" na njihove odluke o kupnji, prenose u utorak europski mediji.

U zelene marketinške kampanje najviše vjeruju Talijani (25 posto), a najmanje Nijemci (10 posto). Gotovo 90 posto potrošača u Njemačkoj i Francuskoj smatra da kompanije sponzoriraju zelene inicijative ne bi li poboljšale svoju sliku u javnosti i potaknule prodaju.

S druge strane, gotovo četvrtina Japanaca vjeruje da kompanije to čine jer zaista brinu za okoliš.

Ljudi širom svijeta zabrinuti su zbog okoliša i spremni su promijeniti svoje živote ne bi li poboljšali situaciju. Prema TNS-u, 40 posto ispitanika tvrdi da je već promijenilo svoje navike, najčešće prilikom kupnje automobila i hrane.
(Hina)
Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva
Nacionalna zaklada je vodeća javna institucija za suradnju, povezivanje i financiranje organizacija civilnoga društva u Republici Hrvatskoj