Europska komisija pokrenula je potkraj srpnja kampanju kojom se promiče ekološka proizvodnja hrane pod sloganom 'Organski uzgoj. Dobar za prirodu, dobar za vas'. Cilj promotivne kampanje je informirati potrošače o značenju i koristima organske poljoprivrede i organske proizvodnje hrane. Kampanja će se fokusirati na povećanje svijesti potrošača i na priznavanje organskih proizvoda, a posebno na mlade i djecu koji bi trebali prenijeti ideju organske hrane u budućnost.
Komisija ističe kako zahtjevi potrošača za organskim proizvodima rastu, što nudi povećane poslovne mogućnosti svim sektorima u lancu, a pokretanjem kampanje Komisija poziva sve koji se bave organskom poljoprivredom da promiču ideju organske hrane.
Posljednjih nekoliko godina, broj poljoprivrednika, proizvođača i uvoznika koji se bave organskom hranom znatno je porastao, kaže Komisija.
Godine 2005. bilo je ukupno takvih nešto preko 182 tisuća u EU, što je 13,4 posto više od godinu prije toga. Posljednjih godina europsko tržište organske hrane na malo suočeno je sa snažnim rastom od između 5 i 30 posto, ovisno o zemlji.
Komisija je također pokrenula web stranicu na više jezika www.organic-farming.europa.eu.
Više o tome:
Europska komisija: Organic Farming: European Commission launches new promotional campaign for organic food and farming