Datum objave
Kampanja EK-a podučila potrošače
Informativna kampanja Europske komisije (EK) "Potrošači, upoznajte svoja prava!" povećala je javljanja potrošača savjetovalištima u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Puli za prosječno 32 posto, priopćeno je u četvrtak iz EK-a. Najveći broj kontakata potrošača odnosio se na telekomunikacije, komunalne usluge i financijske djelatnosti.
Osječko
savjetovalište ostvarilo je najveći odaziv potrošača, zabilježivši 34
posto više kontakata. Slijedi savjetovalište u Zagrebu s 32 posto više
kontakata, Splitu (31 posto) i Puli (28 posto).
Kampanju "Potrošači,
upoznajte svoja prava!", u listopadu prošle godine pokrenuo je bivši
europski povjerenik za zaštitu potrošača Neven Mimica, a završava ovih
dana. Bila je usmjerena na podizanje svijesti o pravima potrošača,
poticanje potrošača na traženje informacija i savjeta lokalnih
savjetovališta i drugih ustanova. Uključivala je televizijsko, tiskano i
online oglašavanje te online platforme - internetsku stranicu
(www.prava-potrosaca.hr), Facebook i YouTube kanal, okrugle stolove s
poslovnom zajednicom i brošure o 12 ključnih potrošačkih tema.
Glavne teme su bile kupovima putem interneta, potrošački krediti i telekomunikacije.
Slične informativne kampanje o pravima potrošača provedene su u drugim zemljama koje su pristupale Europskoj uniji od 2004. godine.
Hina