Datum objave

Kategorija: Civilno društvo i EU

Kampanja EK-a podučila potrošače

Informativna kampanja Europske komisije (EK) "Potrošači, upoznajte svoja prava!" povećala je javljanja potrošača savjetovalištima u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Puli za prosječno 32 posto, priopćeno je u četvrtak iz EK-a. Najveći broj kontakata potrošača odnosio se na telekomunikacije, komunalne usluge i financijske djelatnosti.

Osječko savjetovalište ostvarilo je najveći odaziv potrošača, zabilježivši 34 posto više kontakata. Slijedi savjetovalište u Zagrebu s 32 posto više kontakata, Splitu (31 posto) i Puli (28 posto).
 Kampanju "Potrošači, upoznajte svoja prava!", u listopadu prošle godine pokrenuo je bivši europski povjerenik za zaštitu potrošača Neven Mimica, a završava ovih dana. Bila je usmjerena na podizanje svijesti o pravima potrošača, poticanje potrošača na traženje informacija i savjeta lokalnih savjetovališta i drugih ustanova.  Uključivala je televizijsko, tiskano i online oglašavanje te online platforme - internetsku stranicu (www.prava-potrosaca.hr), Facebook i YouTube kanal, okrugle stolove s poslovnom zajednicom i brošure o 12 ključnih  potrošačkih tema.

Glavne teme su bile kupovima putem interneta, potrošački krediti i telekomunikacije.

Slične informativne kampanje o pravima potrošača provedene su u drugim zemljama koje su pristupale Europskoj uniji od 2004. godine.

 

Hina